یو پی اس در پزشکی

ولتاژ برق شهر همواره دارای نوسانات است که این نوسانات می توانند برای دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی آسیب های جدی به همراه داشته باشند به طوریکه حتی گاها باعث از کار افتادن دستگاه ها می شوند.

این امر در تجهیزات حساس همچون تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی بسیار بیشتر مورد اهمیت واقع میگردد. در این مقاله قصد داریم شما را با مورد اعتمادترین راهکار برای حل این موضوع آشنا نماییم.

این روزها مشکل قطعی برق به یک مشکل سراسری تبدیل شده است که همه‌ی ما با آن دست و پنجه نرم میکنیم. قطعی برق یکی از عوامل مهم ایجاد وقفه در فعالیت های کلینیک ها و مطب های پزشکی مخصوصا دندانپزشکی است که میتواند شرایط سختی را برای دکتر و بیمار بوجود آورد.

با توجه به هزینه های هنگفتی که سالانه صرف تامین و نگهداری دستگاه های مراکز دندانپزشکی می شود و این که حساسیت این دستگاه ها نسبت به نوسانات جریان برق بسیار زیاد است، برای کاهش خسارات استفاده از یو پی اس ضروری است.

ضرورت وجود یو پی اس برای تجهیزات پزشکی نه تنها تامین برق تجهیزات در زمان قطعی برق (همان مدت زمان بک آپ) بلکه محافظت از دستگاهها نیز می باشد. از جمله تجهیزات دندانپزشکی آمالگاماتور، اتوکلاو، یونیت ، کمپرسور، رادیوگرافی دندان، ساکشن و … میباشند که با قطعی برق عملا کارآیی خود را از دست داده و موجب توقف کار دندانپزشک می گردند.

medical ups

یو پی اس علاوه بر اینکه موقع قطعی برق برای دستگاه های شما برق اضطراری تامین میکند، تمامی نوسانات ولتاژ موجود در برق شهر را حذف کرده و برقی بسیار با کیفیت و متناوب را برای مصرف کننده فراهم مینماید.

در این مقاله سعی بر این بود برخی از مزیت های کاربرد UPS در پزشکی را بیان کنیم.همچنین برای بازدید از فروشگاه و آگاهی از قیمت و خرید UPS از لینک درج شده استفاد کنید.

واحد پشتیانی و فروش پویشگران تبریز آزما با کادر مجرب آماده پسخگویی به سوالات شما در مورد انتخاب راحت یو پی اس  است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!