برد کنترلر Henz تبریز آزما

برد کنترلر Henz تبریز آزما


شرکت دانش بنیان تبریزآزما، توانسته است اولین سری بردهای کنترلر دیزل ژنراتور خود را با برند HENZ TG100 به بازار ایران عرضه نماید. همانطور که میدانید در تمام نقاط دنیا در صنعت، ادارات، بیمارستان ها و ارگان های دولتی و خصوصی استفاده های بیشماری از ژنراتورها میشود. با توجه به اینکه اکثرا ژنراتورها دارای قیمت های قابل توجهی هستند، اهمیت نگهداری و مراقبت از آنها دوچندان میشود. این امر، نیاز به یک واحد کنترلی دارد که تمام پارامترهای عملکردی ژنراتور را در هر لحظه با حساسیت بسیار بالا پردازش کرده و علاوه بر محافظت، مانیتورینگ کامل و بررسی خطاهای سیستم، به کاربر این امکان را بدهد تا تمامی تنظیمات دلخواه خود را بسته به نیاز خود اعمال کند. بدین ترتیب عملا استفاده از ژنراتورها بدون وجود واحد کنترلی، بسیار خطرناک بوده و میتواند باعث صدمات بسیار گزافی گردد.

برد کنترل ژنراتور HENZ TG100

برد کنترلر ژنراتور دقیقا همین وظیفه را برعهده دارد. این کنترلر ها به عنوان مغز پردازشگر ژنراتورها، تمامی پارامترهای حیاتی یک ژنراتور را بررسی و نمونه برداری کرده و به اطلاع کاربر میرساند. در سال های اخیر بردهای کنترل متنوعی وارد بازار ایران شده است که به خاطر نوسانات ارزی همواره افزایش قیمت های ناگهانی زیادی را تجربه کرده اند. این در حالیست که در اکثر موارد این بردها به تعداد دلخواه در بازار ایران یافت نمیشوند و کارخانه ها و تولیدکنندگان ژنراتور و تابلو برق را با مشکلات عدیده ای رو به رو میکند. از همین رو نیاز به یک برد کنترل دیزل ژنراتور ساخت ایران که از بروزترین تکنولوژی بهره مند باشد، بیش از پیش حس میشود.

برد کنترل ژنراتور HENZ TG100 توانسته است با پشت سر گذاشتن بیش از 58 مرحله تست های نرم افزاری و سخت افزاری روی ژنراتورهای مختلف، توانایی های خود را به بهترین نحو به اثبات برساند. با توجه به قیمت بسیار به صرفه تر و 2 برابر گارانتی بیشتر در مقایسه با بردهای خارجی، شرکت تبریزآزما توانسته است اعتماد صاحب کاران و صنعتگران حوزه ژنراتور را به بهترین نحو جلب نماید.

با توجه به حضور متخصصین و برنامه نویس های نخبه و مهندسین با تجربه در مجموعه این شرکت، مراحل طراحی برد الکترونیکی، توسعه، برنامه نویسی، مونتاژ و تولید برد ژنراتور HENZ TG100  از صفر تا صد تماما توسط بخش R & D صورت پذیرفته و از بسیاری از بردهای کنترلر شرکت های خارجی عملکرد بهتری را ارائه کند.

برد دیزل ژنراتور HENZ TG100 به نسبت قیمت بسیار رقابتی که دارد، امکانات بسیار خاصی را در اختیار کاربر قرار میدهد که شاید فقط در محصولات رده بالای خارجی بتوانید بیابید. امکاناتی نظیر نمایشگر LCD، انتقال بار اتوماتیک و دستی و بررسی هر سه فاز برق شهری و ژنراتور به صورت همزمان و جداگانه و نیز قابلیت نمونه برداری و نمایش ولتاژ و جریان تک فاز یا سه فاز برق شهر و ژنراتور را دارا می‌باشد.

HENZ TG100

برد کنترل ژنراتور TG100 دارای سه مد اصلی عملیات شامل Automatic, Test, Off میباشد. اپراتور می تواند مد عملیات مطلوب را از طریق پارامترهای نشان داده شده در نمایشگر LCD واقع در جلوی کنترلر تعیین کند. با وارد شدن به بخش Menu و با پسورد صحیح  می توان تمام پارامترهای کنترلر را تنظیم و ذخیره نمود. این ویژگی به TG100 این امکان را می دهد تا به آسانی با هر ژنراتوری بدون نیاز به واحد مجزا سازگار شود که در صورت بروز هرگونه مغایرت در تنظیمات اعمال شده توسط اپراتور، به راحتی میتوان کنترلر را به تنظیمات کارخانه برگرداند.

سایر ویژگی های برد کنترل HENZ TG100 را جدول زیر میتوانید مشاهده کنید:

جدول مشخصات برد کنترلر
جدول مشخصات برد کنترلر ژنزاتور

این محصول با کیفیت بسیار بالایی به بازار عرضه شده و شرکت دانش بنیان صنایع الکترونیک تبریزآزما در قدم اول در کنار ویژگی ها و امکانات بسیار شایسته،  24 ماه گارانتی برای این دستگاه در نظر گرفته است.

برای اطلاع از قیمت و خرید برد دیزل ژنراتور HENZ TG100 و همچنین مطالعه دقیق مشخصه های این محصول با کیفیت میتوانید به قسمت محصوالات سایت مراجعه فرموده یا با واحد فروش و خدمات پس از فروش شرکت تبریز آزما در ارتباط باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!